Perşembe

bir sıkıntı.
bir bulantı.


ben böyle olmasını istememiştim.
ben böyle olacağını düşünmemiştim.


-sen neyi düşündün ki öykü?-


adımlarını biraz düşünerek atsan, biraz, çok az, hiçbir şey böyle olmazdı.


belki daha güzel olmazdı ama
böyle de olmazdı.


kaçmak zordu
toparlanıp gitmek zordu.
alışkanlıklar
alışılmışlar
yaşanmışlıklar


ve yaşanamamışlıklar


hepsi bir kazık daha çaktı
hepsi biraz daha bağladı
bir ağ daha attı üzerine.


fark ettiğinde,
artık özgür değildin.


belki de artık sen değildin.


sorular
başka başka insanlara sorulan
aynı sorular
ve hep aynı cevaplar
-kendini kandırma-


kendime en son ne zaman dürüst olduğumu unuttum.
bütün doğrular bütün yanlışlar iç içe
doğru yok
yanlış yok
doğru istediğin, dedi
o yine haklıydı.


istiyorum
gitmek
kaçmak
bırakmak
ve yorganı başıma çekip öylece durmak istiyorum.


midem bulanıyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder