Cuma

seni aramamak için

beş saat uyudum
kahve içtim
dizi izledim
telefonumu kapatıp çöp kutusuna attım
başladığım kitabı bitirdim
yabancılaşma hakkında bir makale okudum
telefonu çöp kutusundan çıkardım
tanıdığım herkesi aradım
yeni üç kitaba başladım
üçünü de yarım bıraktım
ateşim çıktı
ateş düşürücü bulamadım, nane likörü içtim
kahve içtim
fal baktırdım
fala sinirlendim
fotograf çektim
çektiğim fotografları sildim
oje sürdüm
sonra ojeyi sildim
dergi karıştırdım
bu yazıyı ona okutmalıyım, diye not alıp derginin kapağını kapattım
kalemlerimi düzenledim
tüm kalemlerimi aynı kutuya boşalttım
midem bulandı
ilaç içtim
masaya su döktüm
ıslanınca dağılmış kelimeler bana kendimi hatırlattı
fotograflarını çektim
saçma buldum sildim
birkaç kişiyle konuştum
birkaç kişiye sustum
bıraktığım kitaplardan birini elime aldım
bıraktım
çıkıp dolaştım
koridorda on tur attım
hala ateşim vardı
bu sefer ateş düşürücü içtim
düşmedi
kendime kızdım
diyete başlamaya karar verdim
elim değmişken, düzenli ders çalışmaya da karar verdim
eski fotograflara baktım
birkaçını sildim
film izledim
filmi izlemedim
uyudum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder