Salı

Aa, naber, dedi.

Kendimi iyi hissetmiyorum, dedim. Her şey çok bulanık. Önümü göremiyorum. Kendimi inandırmışım her şeyin istediğim gibi gittiğine, ama gitmiyor işte. Yapamıyorum. Olmuyor. Aslında derdim ne bilmiyorum. Bilmediğim için sana da anlatamam. Aslında kimseye anlatamam. İyi değilim. Anlamıyorum. Hiçbirinizi anlamıyorum. Sizi anlamadan kendimi anlayabilir miyim? Kendimi anlamam için sizi de anlamam şart mı? Yapamıyorum. Konuşamıyorum. Yazamıyorum. Midem bulanıyor. Her şey çok bulanık. Midem de. İstemiyorum, artık oynamak istemiyorum. Yalnızca kaçıp gitmek istiyorum. Saklanmak değil arkama bakmadan koşmak istiyorum. Midem bulanıyor. Uyursam geçer mi? Yastık bile cam kırıklarıyla dolu. Her şey kırıldı. Kırılmadık bir şey kalmadı. Yere çarptı. Parçalandı. Yer kırılmaz. O sağlam. O güçlü.

Yazasın gelmiş senin, dedi.

Gidesim geldi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder