Cuma

İnsanlar çok garip.
Gerçekten.
Anlamıyorum ki, hiç anlamıyorum.
Tam birini anladım diyorum, hop, aslında anlamamışım.
Hem herkes ayrı bir cins, hangi birini anlayasın ki.
Hem niye anlayasın?
Biri de hadi ben de şu kızı anlayayım diyor mu? Yok.
İnsanlar çok saçma.
Canımı yakıyorlar diye söylemiyorum. Gerçekten.
Evet canımı yakıyorlar ama o yüzden saçma değiller.
Saçma oldukları için canımı yakıyor olabilirler.
Gerçi bu kadar çoksa, belki de saçma olan benim.
Belki de ben otoyolda ters giden temel'im.
-Benim için bir şey yapar mısınız?
-Nedir?
-Benim için bir şey yapmayın.
Yeter.
Yeter yaptığınız.
Belli amaçlarınız uğruna, beni mutlu etmeye çalışmayın.
Gerçekten hiç gerek yok.
İyi böyle.
O kadar sıkıldım ki gelmelerinizden gitmelerinizden.
O kadar sıkıldım ki gözyaşlarıma eşlik eden gülüşlerinizden.
Gitseniz olur mu?
Lütfen.
Gidin başka yerde saçmalayın.

Tadilat nedeniyle uzun bir süre, kapalıyız.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder